دانلود
به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

بنام خدا

نوار ابزار پی سی دی

دانلود نوار ابزار اختصاصی پی سی دی - P30Day Toolbar

با توجه به گسترش فعالیت های سایت پی سی دی تصمیم بر آن شد که برای سهولت و راحتی بیشتر کابران عزیز سایت خدمات جدیدتر و متفاوتی ارائه دهیم.
از این رو امروز برای شما نوار ابزار (Toolbar) اختصاصی سایت پی سی دی را آماده کرده ایم.
با نصب این نوار ابزار می توانید همواره از جدیدترین مطالب سایت پی سی دی با خبر شوید. با نصب نوار ابزار پی سی دی اولین نفری باشید که از جدیدترین مطالب سایت با خبر شوید!
علاوه بر آن قابلیت های بی نظیر دیگری در این Toolbar جهت راحتی کاربران پی سی دی قرار گذاشته ایم, از جمله امکان مشاهده مستفیم ایمیل های Gmail و حساب فیسبوک خود.
اگر شما هم یکی از کاربران و علاقمندان سایت پی سی دی هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا این نوار ابزار کم حجم و مفید را که در آینده باز هم قابلیت های جذاب و مفیدی به آن اضافه خواهد شد را دریافت کرده و بر روی سیستم های خود نصب نمایید.

ویژگی های نوار ابزار پی سی دی:

 
- امکان جستجو در سایت پی سی دی بدون ورود به سایت
- امکان مشاهده ی آخرین به روز رسانی های سایت بدون ورود به سایت
- امکان دسترسی آسان به جیمیل تنها با یک کلیک
- امکان دسترسی به بخش های مختلف سایت با استفاده از منوی تولبار
- توانایی نمایش رنک و مشخصات سایت در سایت الکسا
- دارای حجم بسیار اندک تنها 500 کیلو بایت
- دارای ظاهری بسیار جذاب و کاربر پسند
- سازگار با نسخه های مختلف مرورگرهای محبوب Mozilla Firefox و Internet Explorer
- سازگار با نسخه های قدیمی و جدید ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- افزایش لود سایت های هنگام نصب نوار ابزار
 

 


 

دانلود انیمیشن

دانلود انیمیشن Kung Fu Panda 2


 

خلاصه داستان : پاندایی کونگ فو کار که در قسمت قبل بعد از سپری کردن تمرین های سخت و طاقت فرسا بالاخره توانست خودش را به عنوان جنگجوی اژدها اثبات کند، در این قسمت تصمیم گرفته تا به دنبال ریشه خود بگردد تا متوجه گذشته خود شود. در  گیر و دار جستجوهای پو برای یافتن والدین واقعی اش ، یک طاووس خونسرد و البته بی رحم به نام ارباب شین هوس کرده تا کل جهان را به تصرف خود درآورد و بساط کونگ فو را به صورت کامل از زمین ریشه کن کند. این طاووس با استفاده از اسلحه خطرناک خود به راحتی می تواند بر جماعت کونگ فو کار فائق آید...


 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

آموزش تصویری برنامه نویسی در ویندوز فون 7

آموزش تصویری کامل برنامه نویسی در Windows Phone 7 Pluralsight

با آموزش تصویری Windows Phone 7 Pluralsight می توانید به صورت کامل به نحوه برنامه نویسی و ساخت انواع نرم افزار و بازی برای سیستم عامل موبایل ویندوز فون 7 بپردازید.
این فیلم آموزشی دارای 3 بخش اصلی می باشد و مجموعاً دارای 500 دقیقه آموزش تصویری مفید می باشد.

 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

 


دانلود نرم افزار WebSmartz Banner Designer Pro 5.1

نرم افزار طراحی بنر WebSmartz Banner Designer Pro 5.1.0.0

Banner Designer Pro یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ساخت بنر و طراحی آن می باشد که به شما با امکانات بی نظیرش در ساخت یک بنر حرفه ای کمک خواهد کرد.حتی می توانید بنرهای فلش با استفاده از ابزار این برنامه تهیه کنید و از برنامه های فلش دیگر بی نیاز شوید.رابط کاربری ساده و ابزار قدرتمند موجود در قسمت طراحی بنر فلش به شما در ساخت بنرهای جذاب کمک شایانی خواهد کرد.با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند انعطاف کار با هر نوع فرمت را داشته باشند ، فرمت هایی HTML, GIF, JPEG, SWF و ...

امکانات جدید نر م افزار :

-    ابزار چرخاندن بنر :
با کمک این ابزار می توانید چندین بنر را در یک صفحه ی وبسایت در یک قالب خاص بکار ببرید.می توانید به سادگی URL مرود نظر خود را در هر جایی که دلتان خواست قرار دهید و آن را به عکس مورد نظر خود لینک کنید.کاربران می توانند کدهای Javascript که توسط این نرم افزار تولید شده است را نیز دریافت کنند.

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

 


بازی Red Faction Armageddon

دانلود بازی Red Faction: Armageddon 2011

*** نسخه اورجینال کپی شده از دی وی دی - CloneDVD ***

*** لینک خرید پستی در ادامه مطلب ***

این بازی شما را در نقش مردی به نام Darius Mason قرار می دهد.مردی که باید نژاد بشر را از شیطان توصیف ناپذیری که دوباره به مریخ برگشته نجات دهد.در این بازی شما باید در طول سیاره ی مریخ سفر کنید. بازی در سال 2170  رخ می دهد که یعنی چند دهه بعد از نسخه ی قبلی این بازی.سیاره ی مریخ که مانند زمین قابل سکونت شده بود به علت وقوع طوفان های قرمز دجار بحران می شود.پس مردم به فکر رفتن به سطح زیرین مریخ می افتند.حالا بیگانگان روی سطح میرخ به ویرانگری می پردازند و ساکنان زیرزمین را مورد اذیت  و آزار قرار می دهند البه پا را از این محدوده فراتر گذاشته و آنها را می کشند.آیا Mason دوباره وارد نبرد می شد؟ بله.او دوباره دست به کار می شود و در این راه اکشن های جذابی را برای شما خواهد ساخت.

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

 


دانلود نرم افزار Proteus 7.7 Sp2

دانلود نرم افزار طراحی مدار الکتریکی و منطقی Proteus 7.7 Sp2

نرم افزار طراحی تخته مدار چاپی Proteus ،برنامه های ISIS شماتیک و آرایش تخته مدار چاپی ARES را برای ساخت مجموعه ای قدرتمند، یکپارچه و ساده با هم ترکیب کرده و ابزاری قدرتمند را برای طراحی حرفه ای تخته مدار چاپی معرفی کرده است.

تمام محصولات Proteus PCB design شامل یک ماشین خودکار بر پایه ی شکلی جامع و یک شبیه ساز استاندارد SPICE می باشد.مسیرهای پیشرفته تر در Proteus PCB Design Level 2 و توانایی های شبیه سازی بالاتر موجود می باشد که می تواند به وسیله ی به کار بردن گزینه ی شبیه سازی حرفه ای و یا توانایی های شبیه سازی میکرو کنترل کننده ها ، توسعه یابد.

قالب سازی مجازی سیستم Proteus موسوم به VSM ، باب آمیخته ی طراحی مجازی سیستم،اجزاء متحرک و مدل های ريز پردازنده را به شبیه سازی همراه ريز پردازنده ی کامل بر پایه ی طراحی را با هم ترکیب می کند.برای اولین بار تا کنون ، توسعه و امتحان چنین طرح هایی قبل از ساخت نمونه های فیزیکی اولیه امکان پذیر خواهد بود زیرا شما می توانید با استفاده از انديکاتور های صفحه ی نمایش هایی مانند LED و LCD و و فعال کننده هایی مانند سویچ ها و دکمه ها، یک طرح را دستکاری کنید. شبیه سازی در این نرم افزار به صورت همزمان اجرا می شود.یک پردازنده ی GMHz Pentium III1 می تواند 8051 کلاکینگ را در 12 مگاهرتز ، شبیه سازی کند. قالب سازی مجازی سیستم Proteus دارای امکانات وسیع اشکال زدایی شامل نقاط انفصال ، انجام کار در یک مرحله و نمایش تغییر پذیر برای کدهای اسمبلی و زبان های منبع سطح بالا می باشد.

 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png


دانلود Panda Internet Security 2012 17.00.00 Final

دانلود بسته امنیتی قدرتمند محافظ اینترنت Panda Internet Security 2012 17.00.00 Final

Panda Internet Security 2012 نام بسته امنیتی بسیار قدرتمند و سریع برای حفاظت از حملات اینترنتی می باشد ، این بسته امنیتی علاوه بر این که از آخرین تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب بهره می برد قادر است تا بدون کاهش کارآیی سیستم و با سرعتی فوق العاده انواع ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و … را شناسایی کرده و سیستمی امن را تحویل دهد از قابلیت های مهم این بسته می توان به هیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت فرزندان در استفاده از سیستم رایانه ای ، مدیریت وب سایت های و فیلتر نمودن آن ها ، امنیت بالا در اطلاعات اینترنتی و در نهایت به روز رسانی های مداوم و سریع اشاره کرد


http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

 


دانلود آیکون آندروید

دانلود آیکون آندروید Tha Icon: Shag v4.1

در این مطلب برای دارندگان گوشی های موبایل آندروید سری جدید آیکون های بسیار زیلا جهت دانلود آماده کرده ایم.
هم اکنون این مجموعه برای نرم افزار های  BetterCut و LauncherPro سازگار شده است. آیا  از آیکون های گوشی اندروید خود خسته شده اید؟ توسط این مجموعه تحولی بزرگ در ظاهر گوشی خود ایجاد کنید.

 

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

 


دانلود نرم افزار سیمبین سری 3

نرم افزار نقاشی سیمبین MobiVio Solutions HandyPaint lite v1.50

در این مطلب جدیدترین نرم افزار نقاشی در موبایل های سیمبین سری 3 را جهت دانلود آماده کرده ایم.
با این نرم افزار MobiVio Solutions HandyPaint lite v1.50 قدرتمند می تونید لذت نقاشی در

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

http://img.p30day.com/images/40265021375285554415.png

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:دانلود نرم افزار,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی